Followers

Tuesday, December 15, 2015

Zumba

Sejak mendaftarkan diri ke pusat fitness maka rajinlah hakak menjoinkan diri dengan Zumba.Untuk beginner cam Naza memang huru-hara rasanya tapi seronok.
Zumba kat rockafella akan diadakan setiap hari isnin-jumaat pukul 8.30malam-9.30malam.Sabtu pukul 4.30pm dan Ahad,cuti takde zumba.
Setiap hari akan ada Zin(Zumba instructor network) yang berbeza.So kita tak bosan kalau hari-ari orang yang sama je yang ngajo kita.....Kena Zin yang ajar step untuk beginner cam Naza kira ok sangat.Kalau jenis yang dorang budget kita dah pandai tu yang huru hara sket..
Selain Zumba ada piloxing.Tadi baru je try,ala-ala boxing gitu.Naza main follow je,perghh kejang peha......Nak kurus punya pasal redha jelah.
Mudah-mudahan dapatlah berat ideal.Sekarang ni kalau tengok badan sendiri pun rasa nak menjerit.Huhuhu....

3 comments:

Zie Azi said...

caiyokk gambate,mesti boleh punya.selamat berzumba

Naza Raman said...

Tq Zie

Naza Raman said...

Tq Zie