Followers

Wednesday, September 24, 2014

Cabaran 30 Hari Day 2 : 5 Cara Memenangi Hati Anda

5 Cara Memenangi Hati Anda

Bab ni aku paling suka jawab.
Meh baca 5 cara paling mudah nak menang hati aku.
Siapa menang dapat Ferari 5biji.

  1. HARI-HARI BELANJA AKU MAKAN SEDAP
  2. HARI-HARI BELANJA SHOPPING
  3. HARI-HARI BAWAK AKU PERGI HOLIDAY
  4. HARI-HARI BAGI AKU HADIAH
  5. HARI-HARI BAGI AKU DUIT

Amacam ade berani???hahaha dasar materialistik + plastik sampah...
Untungnya badan kalau dapat semua tu kan...

En Bob dulu masa tengah mengatal nak ngorat aku,dia peduli ler bab-bab nak menang hati aku.
Tapi sekarang nak bagi bunga taik ayam pun dia tak layan.Seb bek aku tak bagi dia ferari sebiji dulu....
sob..sob..sob...


Naza ni sebenarnya suka memudahkan kerja yang sememangnya mudah.... kalau nak kawan dengan Naza tak payah susah-susah korang nak pikir camne cara nak memenangi hati bagai..
Asalkan perangai korang senonoh dan semengah,kira pass jadi kawan...

Tata

2 comments:

Norhasniza Khalid said...

hihi..... salam kenal, mama singgah dari kelab abg ben..

www.mamaniza.com

fayreen mizan said...

Hari-hari bawak gi holiday yg tak tahan tu :))