Followers

Tuesday, September 23, 2014

Cabaran 30 hari : DAY 1 - GAMBAR TERBARU ANDA & 5 FAKTA TENTANG DIRI ANDA


Salam semua,

Niat hati dah lama nak berbelog.
Fefeling nak glemer cam Abg Ben,Redmummy or Hanis Zulaika
tapi aku ni jenis kayu,takde idea nak menulis.
Alhamdullilah ada pulak cabaran 30 hari ni.Bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal,aku follow.......


Pic paling baru..hahaha baru je snap jap tadi,
sibuk  je si budak Ryan tu...
sorry xde muka cover cun ye uols =)


5 Fakta Tentang Aku
  1.  Anak Pak Rahman & Mak Piah yang paling degil pernah dilahirkan kat Melaka
  2. Bini Saiful Ezani bin Ibrahim aka Bob (Sebab dia Gemok)
  3. Mommy Evaleesya Raihanna 5tahun dan Dubeis Ryan Isqandar 4tahun.Aku mommy yang penyayang dan kadang-kadang garang cam cikgu besar.(bukan aku cakap tapi anak-anak aku yang cakap..huhuhu)
  4. WAHM Si Penjual Tupperware
  5. Suka shopping,berjalan-jalan dan kicap manis cap kipas udang

Sekian

2 comments:

Hasnieda Mohamad said...

Like mom like son... hehehe
anyway kalau sudi jemput la singgah di rumah saya www.niedaendrich.com

tq2

Zayani Zulkiffli said...

Selamat datang ke dunia blog! :)

http://nurulzayani.blogspot.com/